Små Hobbyer

Wednesday, June 14, 2006

Gryteklutdilla


Kan vel si at jeg fikk dilla på grytekluter, håndarbeidslysten har ikke vært på topp i det siste, så noe enkelt i nye teknikker er en grei måte å ha noe å holde fingrene i gang med.
Disse er strikket i vaffelmønster (?), morsomme å strikke og teknikken kan sikkert brukes på mye rart. Disse er blå hovedfarge på ene siden og grønn på andre siden. Friske farger.
Garnet er Tuva fra europris og på pinne 3.



Disse er samme teknikken men lik på både frem- og baksiden.
Garnet er Safran og også strikket på pinne 3, men med 5 masker mer siden garnet er litt tynnere enn Tuva.


Disse er heklet i rutemønster, første gangen jeg hekler noe mer avansert enn striper og det gikk overraskende greit, likte disse.
Garnet er Tuva og heklet med krok 3.5

2 Comments:

  • At June 15, 2006, Anonymous strikkelise said…

    De grytelappene var søte øf friske i fargen,har du råd å bruke dem da.Det tror jeg ikke jeg hadde hatt råd til da.

     
  • At June 15, 2006, Blogger Lillepuz said…

    de heklete ligger allerede på kjøkkenbenken og matcher en nyinnkjøpt kurv *fnis*
    garnet er billig, og jeg kan alltids lage fler så de skal nok bli brukt, fine å ha til ekstragaver til jul og slikt også.

     

Post a Comment

<< Home