Små Hobbyer

Wednesday, September 28, 2005

Frøken Harepuz

Dette er min lille Frøken Harepuz. Hun ble strikket i lingarn her en gang etter nyttår, men jeg har ikke somlet meg til å lage klær til henne. Hun er halvt om halvt etter oppskrift (b.la hodet) ellers min egen ide om hvordan jeg ville ha henne.
Hun er ikke perfekt, jeg har blitt mye flinkere til å strikke etter jeg laget henne, men hun er da søt uansett. Hun har ikke fått øyne eller nese, for jeg leter etter de perfekte øynene. Har prøvd med et par glassøyne i brunt og svart, men de kledde henne ikke i det hele tatt.
Så vi får se etterhvert hva det blir til.
Kjolen er etter egen oppskrift, strikket i Sidar Spree (?) bomullsgarn.

5 Comments:

  • At September 28, 2005, Anonymous Månefeen said…

    Så søt hun er... :)
    Kanskje noen fine knapper hadde passet som øyne?

     
  • At September 29, 2005, Blogger Lillepuz said…

    Kanskje det kanskje, må finne noen små søte da. :)

     
  • At November 26, 2005, Anonymous Anonymous said…

    ok, denne ruler! Kan du strikke en til meg? Den minner meg sånn om 'ninnen som mamma lagde til meg, men den ble borte i flytting :(
    I'll pay! I'll pay! How much? How much??

     
  • At November 26, 2005, Blogger Lillepuz said…

    kanskje, kanskje, har så mye jeg holder på med nå, men en gang over nyåret har jeg sikkert tid. gi meg en mailadr så kan vi høres. :)

     
  • At November 28, 2005, Anonymous Guro said…

    For en skjønn liten frøken!!
    :O)

     

Post a Comment

<< Home